Ojoj

ja dethär var väl inte så bra kanske ?.. har inte skrivit på riktigt länge nu, eller ah sen i måndags, men jag ska försöka förbättra mej .. men aja idag var det skola och eftersom att vi slutade i kolsta så hämtade mamma mej & linda till skolan så gjorde jag ett musikprov som jag missade förut när jag var sjuk & linda skulle plugga men det blev inte riktigt av om man säger så , haha .. aja efter att jag gjort provet så satt vi kvar i skolan i kanske en halvtimme till & kvart över fyra gick vi till willys & köpta kakor och sen åkta hon hem & jag gick ..

hann vara hemma i kanske en & en halv timme innan jag skulle till samling i vikinga inför match .. så åkta vi till tumba men det gick väl lite sådär, vi spelade rätt så bra men förlorade iaf med tre bollar ..

Imorgon är det fredag, skööönt! :) får se om linda fortfarande vill men isf ska vi till rusta, hahah (a)
Just det idag skapade robin, anton & oliwer en blogg i skolan, den suuuuger ! hahahah ni hittar den [här] ..

men aja nu ska jag fixa mej för natten & kanske lägga mej och lyssna på musik.
Godnatt! /Nathalie


undvik bakgrunden :$ (a)

Kommentarer
Postat av: sören

sören gillar er mjau

2009-12-05 @ 13:17:18
URL: http://hästar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0