Barnungar

Så jävla töntiga. Ge er bara! Jag har inte bett er att tycka om mej, jag har inte sagt att ni måste, gör vafan ni vill men förstör inte för mig helt om ni inte har någon anledning.
Jag har inte sagt ett skit till Emma.. Säger hon att jag har det så ja då vet jag inte, men jag har inte sagt något. Idioter försvinn ur mitt liv.. låt mig vara!
Så jävla omoget. Tro vad ni vill men jag vet vad som är sant, men jag lever inte för eran skull och tänker inte leva efter era regler. Dra åt helvete!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

man börjar ju fan undra vem som är omogen här igentligen och vem som håller på hela tiden?

2009-11-18 @ 21:21:23
Postat av: Anonym

men haru tänkt på en sak?

om vi ska dar åt helvete måste vi ju dra hem till dig och de vill vi verkligen inte !

2009-11-19 @ 16:33:26
Postat av: maja

Asså sluta bara hålla på, hon har inte gjort nånting vad är det ni inte förstår ?.. Och om ni inte vill dra till helvetet eftersom de tydligen är amandas hem så dra till himlen vad som hellst bara ni kommer så långt bort från amanda som möjligt och låter henne vara !

2009-11-19 @ 17:07:34
URL: http://majawiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahahahaha, du ba hon inte har gjort något, största bomben !!

hon tänker bara på sig själv och föstör för andra för alla andra, !

2009-11-19 @ 21:56:38
Postat av: maja

Haha på vilket sätt tänker hon bara på sej själv och förstör för andra ?



De måste vara i ers sällskap som hon är de för när jag umgås med henne är hon världens underbaraste så ni borde nog tänka lite varför hon är så om hon nu är de när hon är med er ?!

2009-11-20 @ 08:54:56
Postat av: Anonym

hahahahah , du måste ju driva om de ?

hon förstör och tror att alla gillar henne och de sen alla tycker hon är fett dryg och allt !

2009-11-20 @ 20:05:29
Postat av: m

fattar inte att ni pallar lägga skit på henne när hon inte ens har gjort något fel, skaffa er ett liv.

love u mandis <3

2009-11-20 @ 20:35:47
URL: http://mariapetersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är hon som borde skaffa sig ett liv ....

2009-11-20 @ 23:19:54
Postat av: Anonym

det är hon som borde skaffa sig ett liv ....

2009-11-20 @ 23:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0