00:54

Japp.. mitt i natten & jag har inte lagt mej än ? .. hahah iallafall, kollade precis på massa avsnitt av typ 'hål i väggen' och 'herre på täppan' med min lillasyster nyss men hon gick & la sej för typ 5 minuter sen så nu sitter jag här själv & vet inte vad jag ska göra.. Lånar mammas dator för min har typ pajat ? .. men aja får se om det funkar imorgon .. asså helt plötsligt stängdes den bara av & nu går det inte o starta ? aja det har hänt förut men jag kommer inte ihåg va det var för fel då men nu tror jag att jag ska starta nå spel eller kanske kolla på film, jag vet inte men ..

..Godnatt! /Nathalie

jaa här får ni en superfräsch bild på mej från eken !..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0